ثبت ایده‌آل، مرکز جامع خدمات ثبتی در ایران

در تلاشیم همواره ایده‌آل باشیم!

ما که هستیم؟

ما گروهی حقوقی با بیش از یک دهه تجربه هستیم. وکلا و کارشناسان ما از بهترین و با سابقه‌ترین افراد انتخاب شده‌اند و همواره تلاش کرده‌ایم خدماتی ایده آل به مشتریان خود ارائه دهیم.

ما چه کار می‌کنیم؟

عمده فعالیت ما خرید و فروش برند آماده، ثبت برند و ثبت شرکت می‌باشد. اما سایر امور ثبت شرکتها مانند ثبت تغییرات، اخذ کارت بازرگانی، پلمب دفاتر مالیاتی و… را هم انجام می‌دهیم.

ما کجا هستیم؟

دفتر مرکزی ما در استان تهران، محدوده خیابان میرداماد قرار دارد. ما خدمات ثبت شرکت، ثبت برند و سایر امور ثبت شرکتها را به تمام مشتریان در اقصی نقاط کشورمان عزیزمان ایران ارائه می‌دهیم.

خدمات ثبتی ایده‌آل

خرید و فروش برند آماده

خرید برند فروشی یا برند آماده برای افرادی که وقت برای سپری شدن مراحل ثبت برند ندارند، می‌تواند تصمیم هوشمندانه‌ای باشد.

بیشتر بخوانید

ثبت برند و علامت تجاری

ثبت برند یعنی ثبت قانونی هر شکل، طرح، عبارت، علامت، نماد، اسم، لوگو، آرم و... در طبقه‌بندی بین‌المللی علائم صنعتی و تجاری.

بیشتر بخوانید

ثبت شرکت

ثبت شرکت نخستین گام برای شروع یک کسب و کار حرفه‌ای می‌باشد که شرایط ویژه‌ای برای رشد و کسب اعتماد و اعتبار بیشتر فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید

ثبت تغییرات شرکت‌ها

همه شرکت‌ها در طول فعالیت خود بارها ممکن است نیاز به تغییرات داشته باشند تا بتواند خود را با تحولات اقتصادی و حقوقی تطبیق دهد.

بیشتر بخوانید

پلمب دفاتر مالیاتی

تمام شرکت ها باید دفاتر پلمپ شده مالیاتی خود را دریافت کنند و تمام فعالیت‌های مالی خود را به ترتیب وقوع در آن قید نماید.

بیشتر بخوانید

اخذ کارت بازرگانی

کارت بازرگانی بر اساس قانون تجارت مجوزی است که دارنده آن اعم از شخص حقیقی یا حقوقی اجازه دارد اقدام به صادرات و واردات نماید.

بیشتر بخوانید

برند آماده با موضوع‌های گوناگون

برند آماده آرایشی و بهداشتی

برند فروشی آرایشی و بهداشتی با کالاهای متنوع از جمله انواع عطر و ادکلن، اسپری خوشبو کننده بدن، صابون و شامپو، کرم و لوسیون، پدهای آرایشی و بهداشتی، رنگ مو، رژ لب، خط چشم و...

فهرست کامل

برند آماده مواد شوینده

برند فروشی مواد شوینده با کالاهای متنوع از جمله انواع مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، مایع و پودر لباسشویی، سفید کننده، شیشه‌پاک‌کن، لکه‌بر، سفید کننده، نرم کننده و...

فهرست کامل

برند آماده مواد غذایی

برند فروشی مواد غذایی با کالاهای متنوع از جمله انواع نوشیدنی، کنسروجات و غذاهای آماده، کیک و کلوچه، برنج، تخم‌مرغ، لبنیات، خشکبار، گوشت و مرغ، سوسیس و کالباس و...

فهرست کامل

برند آماده رستوران و کافی‌شاپ

برند فروشی رستوران و کافی‌شاپ با خدمات متنوع از جمله انواع رستوران، کافی‌شاپ، اغذیه‌فروشی، پیتزا فروشی، فست‌فود، رستوران‌های سلف‌سرویس و رستوران‌های زنجیره‌ای.

فهرست کامل

برند آماده پوشاک

برند فروشی پوشاک با کالاهای متنوع از جمله انواع پیراهن، مانتو، جوراب، لباس ورزشی، کاپشن، کیف و کفش، لباس زیر، لباس مجلسی، کت و شلوار، لباس بچه، سارافون، دامن و...

فهرست کامل

برند آماده کیف و کفش

برند فروشی کیف و کفش با کالاهای متنوع از جمله انواع کیف، کفش‌ زنانه، کفش مردانه، کفش بچه‌گانه، کفش ورزشی، کفش اسپورت، صندل و کفش راحتی، کفش کوه، پوتین، چکمه و...

فهرست کامل

نتیجه‌ بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه ثبت شرکت

۱
مشتریان رضایتند
۱
ثبت شرکت
۱
ثبت برند و علامت تجاری
۱
سایر خدمات

مراحل انجام کار در ثبت شرکت ایده‌آل

گام نخست: مشاوره رایگان

در گام نخست مشاوران ثبت ایده آل بصورت تلفنی با کسب و کار شما آشنا می‌شوند و با برسی اهداف شما مشاوره کاملی در مورد نحوه کار به شما خواهند داد. در این مرحله شما می‌توانید پرسش‌های خود را از مشاوران با تجربه ما بپرسید تا هرگونه ابهامی که در مورد کار ثبتی خود دارید برطرف شود. مشاورین ما بهترین راه را به شما پیشنهاد خواهند داد.

گام دوم: عقد قرارداد

در گام دوم کارشناس با تجربه ثبت ایده آل با توجه به هماهنگی‌های شما با مشاورین، برای عقد قرارداد در محل موسسه و یا در نشانی شما حاضر می‌شود و روند امور ثبتی را آغاز می‌کنند. این برنامه‌ریزی‌ها همگی براساس نیازها و اهداف شما انجام می‌شوند تا شما با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان ممکن امور ثبتی خود را انجام دهید.

گام سوم: انجام خدمات

در گام سوم دپارتمان اداری ثبت ایده آل قرارداد منعقد شده را بررسی و در صورت نیاز از طریق تماس تلفنی هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود. به این ترتیب روند کار ثبتی شما به صورت رسمی آغاز می‌شود و پس از پایان کار، مدارک مربوطه به دست شما خواهد رسید. همچنین مشاوره رایگان و پشتیبانی ما پس از پایان کار در اختیار شما خواهد بود.

پس از ثبت شرکت چه کارهایی باید انجام دهیم؟

بسیاری از شرکتها پس از ثبت شرکت از تکالیف قانونی و کارهایی که باید انجام دهند اطلاع ندارند و متاسفانه دچار مشکلات متفاوتی از جمله جرائم مالیاتی و نداشتن مجوزهای مورد نیاز برای عقد قرارداد، اخذ وام، تسهیلات و… می‌شوند و گاها خسارت‌های جبران‌ناپذیری را متحمل می‌شوند که روند فعالیت شرکت را مختل می‌کند.

وبلاگ تخصصی ثبت شرکت و ثبت برند ایده‌آل

هیچ نوشته‌ای برای نمایش وجود ندارد.